wtorek, 4 lutego 2014

''Czysta'' Współpraca | Mydlarnia | Powrót Do Natury.














Hej Kochane! ;* Już po pierwszym dniu szkoły.. jakoś przeżyłam. Byle do maja ;-). A jak u Was? Mam nadzieję,że jesteście zdrowe.. w przeciwieństwie do mnie <Apsik!>












Dzisiaj mam dla Was parę zdjęć, na których będziecie mogły zobaczyć, co dostałam w ramach współpracy
z Mydlarnią - Powrót Do Natury. Dlaczego ''Czysta''? Chyba same możecie sobie na to odpowiedzieć, hihi ;-)





Łącznie dostałam aż 8 mydełek! Do testowania juz zabrała się moja siostrzyczka, 
bo w asortymencie Mydlarni jest również coś dla małych pociech ;-) Teraz po kolei o każdym mydełku.










Bardzo podobają mi się opakowania tych mydełek i katalog, z którego wiele możemy się dowiedzieć o każdym z nich. Ja zaczęłam od mydełka z błotem z morza martwego, no a moja siostrzyczka oczywiście używa tego do dzieci. Swojego mydełka używam od środy i muszę przyznać - jestem pozytywnie zaskoczona. Szukałam jakiegoś żelu do mycia twarzy,
którym zmywałabym makijaż - poszukiwania zakończone, to mydełko świetnie radzi sobie w oczyszczaniu twarzy ;-).

Używacie mydełek naturalnych? Które z powyższych najbardziej Was zainteresowało?
Trzymajcie się cieplutko, buziaczki! ;*

42 komentarze:

  1. Świetna współpraca, gratuluję :* najbardziej ciekawi mnie to z borowiną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy
    Bardzo fajny zestaw mydełek

    OdpowiedzUsuń
  3. także podjęłam tą współpracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super współpraca! zazdroszczę mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydło z kawą i borowiną ? :D Ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :) mydełka wydają się być bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba kupiłabym każde mydełko, bo wszystko zachęca <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te mydełka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też otrzymałam! Niektóre mają bardzo fajne zapachy. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mydełka wyglądają bardzo fajnie. Już mam ochotę poczuć zapach ;))
    + nominowałam Cię do LBA <3
    http://livvy99.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy, bardzo lubię takie naturalne mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanƙ you for anotɦeг excellent post. Where elsе
    may just anyone get that kind of info in such a perfеct means of writiոg?
    I have a presentation next week,and I'm on the search for suсh informatіon.


    My web blog; 7 ƶip self extracting execyte commɑnd ()

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też mam otrzymać, nie umiem się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne opakowania mają te mydełka :) Najbardziej zaciekawiło mnie te z błotem z Morza Martwego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey tɦhere are using Wordpress for your blog platform?
    I'm nnew to the blog world Ьut I'm trying to get ѕtarted and sеt uƿ my own.

    Do you need any ɦtml coding expertise to
    mwke your own blog? Any help would be really apƿreciated!



    my webb blog :: Get 7 Zip freeware

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra współpraca! :):):)
    Ja jakoś jestem uprzedzona co do mydełek ale te chętnie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  20. Na zdrowie ;)! Gratuluje wspolpracy i szybkiego powrotu do zdrowka zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dο yoս have any video of that? I'ɗ love to finԀ out somje
    additional information.

    My wеb page - winrar \/zip Gmail password finder 2013

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję współpracy :**
    mydełek nie miałam, ale wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. gratki :D ja czekam na swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  24. spory zapas mydełek, gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję! :D my-own-dress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję współpracy :) Ja nie przepadam za mydłami w kostce :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam naturalne produkty, zwłaszcza jeśli są dobrej jakości :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie
    + zapraszam do siebie :)

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratki :) chorowałam cały styczeń, potem tydzień przerwy i znowu jestem chora :/ zdrówka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Również gratuluję nawiązania współpracy;)
    A mydełka są świetne ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne mydełka, ale sądzę, że mydlarnia przez same współprace się nie rozreklamuje, jeżeli dalej nie będzie wyskakiwać w google. :)

    pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  31. Ԝhat's Going dowո i'm new to this, I stumbleԀ սpon
    tҺis I have found It posіtiѵely useful annd it haɑs aided me out loadѕ.
    I hope to contrіbute & aѕsist other cսustomerѕ like its
    hеlped me. Grat job.

    Mƴ homepage: rar file extractor for psp

    OdpowiedzUsuń
  32. What'sup, tҺis weekend is ǥoߋd for me, for the reason that this ocasion i am
    reading this enormous educational piecе of writing here at my residence.


    Check out my wеbpage; winrar 64 bit windows 8 full

    OdpowiedzUsuń
  33. ӏ feel this is onոe of the so much important info
    for me. Aոd і'm glad readiոg yohr article. However wanna
    statement on few nоrmal issսes, Thee webѕite taѕte iіs ideal, the
    articles is iո reality excellent : D. Good activity, cheers

    Also visit my weblog: buy instagram likes to get on popular page ()

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi mates, its great paragraph oon the topic of tutoringand fully explained, keep
    it up aall the time.

    Review mmy webpage - Ps4 Jailbreak

    OdpowiedzUsuń
  35. Why people still use to read news papers when in this technological globe
    all is existing on net?

    my weblog ... calming music

    OdpowiedzUsuń